Index
Nummer 114



































Losse flodders

 

 

De voormalige Connexxion 4975 op NS vervoer, te Vlissingen Station. (Zie ook WP114 pag. 25 voor meer informatie.)

 

De voormalige Arriva 5584 op het terrein van TSN. (Zie ook WP114 pag. 25 voor meer informatie.)

 

Arriva 1121 op het garageterrein van Meerkerk. (Zie ook WP114 pag. 25 voor meer informatie.)

 

Deze ex-SVD bus rijdt ook anno 2007 nog bij HTM Specials. (Zie ook WP114 pag. 25 voor meer informatie.)

 

De 679 en 680 op het terrein van HTM Specials. (Zie ook WP114 pag. 25 voor meer informatie.)


Veolia Brabant

 

 

De 714 is als gele veteraan nog altijd in dienst.

(Zie ook WP114 pag. 9 voor meer informatie.)

 

Voor de laatste CSA's was er tot op het laatste moment werk in Tilburg. In oktober was het dan uiteindelijk afgelopen voor de 102.

(Zie ook WP114 pag. 9/10 voor het complete overzicht van afgevoerde bussen.)


Randstadrail

 

 

Naast streekbussen dook ook veelvuldig deze geheel witte touringcar op; ooit in dienst bij Brabant Expres.

 

Diverse ex OAD bussen verschenen in dienst van Pasteur Reizen op Zoetermeer CW.

 

Bussen die reeds overgeboekt waren op Connexxion Tours verschenen compleet met bijbehorend nummer op RandstadRail.

 

Een close-up van de grill met het vermelde Tournummer.

 

De ex Connexxion Tours 862 wacht op Driemanspolder op de volgende rit.

 

Twee Alliances gezamenlijk op Centrum West; Iveco 2180 en 1309 met DAF SB220 chassis.

 

Ook voor bussen afkomstig van Arriva was er werk te verrichten, de VS-94-BZ mocht dit doen bij JoJo Tours.


HTM/ Brouwer's Tours

 

 

De 327 staat hier te Radarstraat met speciale uitmonstering achter de garage. Volgens de teksten overtreft deze bus "de strengste Europese milieunorm."

(Zie ook WP114 pag. 26 voor het complete overzicht met typeinformatie, kentekens en chassisnummers.)

 

Brouwer's Tours 138 als Irish Club Coach.

(Zie ook WP114 pag. 27 voor het complete overzicht van alle bussen.)

 

Brouwer's Tours 162 op het terrein van Brouwer's Tours in Noordwijk.

(Zie ook WP114 pag. 27 voor de herkomst van deze bus.)


GVU

 

 

De (4)641 op Utrecht Centraal, wachtend op aanvang van de rit.

(Zie ook WP114 pag. 27 voor het complete overzicht met kentekens, chassisnummers en typeinformatie.)

 

De serie (4)630-(4)646 is uitgerust met motoren die voldoen aan de Euro 5-norm.


 

(c)2008 BusNed | Alle rechten voorbehouden